Z jakéhosi zvláštního školometství dělá až komicky hloupé chyby (viz jeho pochyby o připravenosti Londýna na olympiádu) a sotva kde v Evropě by si jeho projev přišlo poslechnout 200 tisíc lidí, jak se to v roce 2008 stalo tehdejšímu demokratickému kandidátovi Baracku Obamovi v Berlíně. Romney je trochu nuda.

Obama je ale zároveň příkladem, že charisma není vše, v USA teď jeho volební šance jednoznačně závisejí na tom, jak Američané zhodnotí jeho domácí ekonomickou politiku, což je dobré si připomenout i při posuzování obsahu Romneyho cesty. Zahraniční politika totiž hraje v amerických volbách marginální roli, mnohé z toho, co Romney na svém výletu udělal a řekl, bylo přinejmenším z části motivováno volební aritmetikou v USA.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru