Pokud jde o načasování, musel prezidentskou kandidaturu Vladimíra Franze vymýšlet génius politického marketingu. Na počátku okurkové sezony, kdy národ s úlevou začíná zapomínat na výkony politické reprezentace, se zprvu pomalu na sociálních sítích rozjíždí zdánlivě recesistická akce, která se postupně mění ve vážně zamýšlenou iniciativu - pokud je tedy opravdu vážně myšlena.
Což je na tom všem nejdráždivější. Nic proti Vladimíru Franzovi, tohle není ani tak zpráva o něm. Zkuste si jen porovnat, kolikrát jste v posledních dnech slyšeli něco o něm a kolikrát o kandidátovi nejsilnější strany Jiřím Dienstbierovi, který - což vás možná překvapí - zahájil minulý týden svou oficiální kampaň v Lánech. Nebo o Přemyslu Sobotkovi, což snad má být prezidentský kandidát vládnoucí ODS.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru