Možná to bude překvapením pro všechny, kteří se od Facebooku nehnou 20 hodin denně (zbytek ještě pořád musí ke své lítosti věnovat osobním potřebám), ale stále existují lidé, kteří nepoužívají internet. Možná ani tak ne proto, že má malou přenosovou rychlost a problémy s připojením, což podle odborníků trápí Českou republiku, ale prostě proto, že nechtějí.

Přitom ve srovnání s Evropou je na tom ČR, co se týká internetu docela dobře. Pravdou je, že Češi přes internet prakticky nesázejí a nehrají videohry, málo propagují zboží, ale zato běžně nakupují zboží včetně knih. Prostě "šedý" průměr, což ale také může docela dobře znamenat zdravý přístup k životu, který není jen o virtuálním přátelství s tisícovkou neznámých.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru