Jaromír Soukup má velkou, úspěšnou firmu. Má hodně peněz. Má respekt svých soupeřů (v ringu jim dal sedmnáctkrát k. o.). Má vliv v médiích. A má pověst muže, který umí dělat politické kampaně.

Jenže poslední bod - na rozdíl od těch předchozích - neplatí tak docela. Na příkladu Jan Fischera se ukázalo, že spojit své jméno se Soukupovým je pro politika spíš pohromou než zárukou vítězství. A nic na tom nezmění ani největší mediální agentura v zemi, ani rozšiřující se mediální impérium, jež Soukup ovládá.

Jen jednou to majiteli společnosti Médea vyšlo – to když v roce 2006 finančně podpořil Stranu zelených. Dostal se díky nim na ministerstvo školství jako náměstek a mohl pár měsíců ovlivňovat evropské dotace. Dost rychle se ale rozhádal jak s Mirkem Topolánkem, tak s Martinem Bursíkem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se