Máme za sebou skoro půl roku trvající kampaně na prezidenta a je proto třeba náležitě ocenit kreativní potenciál jednotlivých reklamních a PR agentur.

Jana Bobošíková vytáhla do boje s oblíbenými tématy ruského atašé Václava Klause a jako obvykle zaútočila na zlý a ošklivý Brusel, který nám proti naší vůli vnucuje západní standardy existence. To vše obalila do grafiky raných devadesátých let, což jí zajistilo suverénní poslední místo.

Přemysl Sobotka se rozhodl posílit svou dlouhodobě budovanou imidž neznámého muže prakticky neviditelnou kampaní, kdy tu a tam problesklo jeho heslo “Naše země naše pravidla.” Po vyhlášení amnestie pro přátele a známé našeho prezidenta, se z něj stal vtipně aktuální popis české současnosti. Voliči tuto ironickou strategii ocenili krásným osmým místem. Na tiskové konferenci Sobotky pak bylo možné spatřit depresivního Nečase, který si zjevně poprvé všiml, že jeho strana měla vlastního kandidáta na prezidenta.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se