Zpráva o tom, že ČEZ vstupuje na trh mobilního telefonování, asi zase tolik nepřekvapí. Firma přirozeně využívá klientské sítě, kterou si vytvořila. A v současném volatilním světě, kdy se trhy proměňují před očima, by přece byla hloupost sázet jen na produkci a prodej jedné či dvou komodit.

Krom toho energetika i telefonování jsou "síťová odvětví", takže zkušenosti - sociální a informační kapitál z jedné oblasti - se mohou velmi dobře hodit i v oblasti druhé a synergie je to slůvko, jež má dobrý byznysmen rád.

ČEZ bude prvním skutečným virtuálním operátorem s vlastní nabídkou a originální sítí, kterou k virtuálu připojí. Není vyloučeno, že tento nástup do boje pomůže i koncovým uživatelům, kteří se s větší konkurencí dostanou i k lepší, tedy nižší ceně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se