Kdysi jsme psali básně o vůni a lesku ženských vlasů - a to zejména předtím, než byl vymyšlen šampon. A ono vskutku: jen těžko bude básník dnes skládat básně na téma vůně L'Oréal či lesk kondicionéru od firmy Bvlgari, protože se jim loňská letní edice pojmenovaná Bílý čaj fakt moc povedla. Nejenže by to bylo trapné, ale nejdůležitější v tento moment je to, že si tvorbu básní na téma krása vlasů dávno zmonopolizovaly reklamy.

Není cesty zpět. Přirozená vůně vlasů po všech těch mentolech, eukalyptech, růžích a výtažků z ginga opravdu moc dnešnímu nosu nevoní. Člověk sice může polichotit ženě, že jí dnes krásně voní vlasy, a ona řekne - díky, to je nová edice od Wash and Go - a tím to končí. Potenciální romantik je inhibován.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru