Zpupné mládí se nezastaví před ničím, už ani jeho vlastní domovské hřiště mu není dost dobré. Být na Facebooku přestalo být "cool", lépe řečeno být na jedné síti s generací svých rodičů je pro teenagery patrně nepřijatelná trapnost. A s tím, jak si střední a starší ročníky Facebook stále více oblibují, začala omladina migrovat na sociální sítě, které senioři zatím neobjevili.

Facebook je stále bezkonkurenčně nejúspěšnější globální sociální sítí, podle prosincových dat je na Facebooku celosvětově 1,2 miliardy lidí, v průměru tedy o něco víc než každý sedmý člověk planety. Konkrétně v zemi, která světu Facebook dala a která je v něm nejhustěji zasíťována, tedy v USA, používá Facebook podle dat z loňského prosince 74 procent všech lidí starších osmnácti let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru