Velký úspěch Facebooku není založen na geniálním nápadu jeho zakladatele. Že za 10 let od vzniku získal přes miliardu uživatelů a patří k nejvlivnějším technologickým firmám současnosti, má dva důvody: vynikající exekuci a promyšlenou expanzi.

Facebook se stal tak populární, protože ze všech sociálních sítí vždy nejvíc vycházel vstříc lidské povaze. Často dělal ve svém designu i funkčnosti změny, většinou zpočátku proklínané uživateli, a nebál se "půjčovat si" nápady od konkurence, zejména Twitteru, avšak vždy se ukázalo, že jsou to změny pozitivní. Míněno pro provozovatele, a tedy samotný Facebook, ne nutně pro uživatele.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se