Lidé, s nimiž spolupracuji, mi občas kladou dotazy ohledně sociálních sítí a vždy se diví, když jim říkám, že počty fanoušků na firemní stránce neznamenají nic. Ani počty lajků. Ani sdílení. Ani počty komentářů u konkurence. Pokud se na ně budou dívat jen stylem “tento příspěvek má 100, tento 150, druhý je tedy o polovinu lepší”, tak to jsou naprosto prázdná čísla.
Naštěstí mi v osvětové práci pomáhají některé akce, kdy se nesmyslnost naivní víry v čísla na Facebooku a v “informace na internetu” projeví v celé kráse. Jeden příklad za mnohé - v tomto případě je aktérem AAA Auto, ačkoliv to mohl být klidně někdo jiný, to není podstatné.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru