Lidé, s nimiž spolupracuji, mi občas kladou dotazy ohledně sociálních sítí a vždy se diví, když jim říkám, že počty fanoušků na firemní stránce neznamenají nic. Ani počty lajků. Ani sdílení. Ani počty komentářů u konkurence. Pokud se na ně budou dívat jen stylem “tento příspěvek má 100, tento 150, druhý je tedy o polovinu lepší”, tak to jsou naprosto prázdná čísla.

Naštěstí mi v osvětové práci pomáhají některé akce, kdy se nesmyslnost naivní víry v čísla na Facebooku a v “informace na internetu” projeví v celé kráse. Jeden příklad za mnohé - v tomto případě je aktérem AAA Auto, ačkoliv to mohl být klidně někdo jiný, to není podstatné.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dnes už něco takového jako psaní sebechvalných komentářů z falešných profilů překvapí jen málokoho.
  • Občas se to provalí, profily během pár dnů zmizí, jako by se nic nestalo, a nestojí to ani za okomentování.
  • Je ale dobré vědět, že se to děje.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru