Film či román je postaven tak, že v ději jsou nějaké postavy, které spolu souvisejí. Reklamy, vkládané do filmu, spolu nijak nesouvisejí. Žena chválící prací prášek nesouvisí s mužem o dvě minuty později, kupujícím zahradní sekačku. Byť by mohli být třeba manžely, protože obě reklamy obsahují bazén.
Nový šéf Zelených Matěj Stropnický nám dobře ukázal, jak se ideologie protestních hnutí vlastně od reklam vůbec neliší.
"Až prohlédne česká veřejnost klam soukromé firmy ANO, která pod zastíracím názvem ‚hnutí’ ovládla českou politiku ve vlastním ekonomickém zájmu, odcizí se politice tím více, neuvidí-li dostatečně včas alternativu. Tou se máme a musíme stát my, zelení," prohlásil Matěj Stropnický ve volebním projevu na předsedu Strany zelených.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru