Vliv vysokoškolského vzdělání na to, čemu jsme si zvykli říkat úspěch, je spíše sekundární. Více než certifikát o ukončeném vzdělání rozhodují o úspěchu vůle pracovat na sobě, píle, otevřenost ke komunikaci, ochota učit se. Samotný obsah studia na VŠ nemá takový význam, jako tlak na zodpovědnost, samostatnost, možnost vytvořit si životaschopnou síť kontaktů, případně dostat se do zahraničí. Tolik z průzkumu agentury Perfect crowd, kterou v rámci kampaně Diplom nestačí zadala J&T Banka a konzultoval EDUin. 

V článku se dále dozvíte

  • Je-li podle společensky úspěšných z citovaného průzkumu jednou z nejdůležitějších kvalit k dosažení úspěchu dovednost komunikace, alfou i omegou komunikace je jiný jazyk než jen čeština.
  • Žádný lepší způsob učení jazyka, než vyrazit tam, kde se daným jazykem mluví, nikdo zatím nevynalezl.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru