V poslední době sleduju nějak často televizi. Poznám to podle toho, že si začínám uvědomovat existenci televizní reklamy.

V novinách a časopisech jsem si vypěstoval bannerovou slepotu, na webu také (a tam jsem ji ještě podpořil technicky), takže už mi zbývají jen rozhlas, televize a billboardy podél silnic. Vlastně rozhlas ne, protože poslouchám jen Radiožurnál a ČRo Plus, kde klasická komerční reklama ani není. Takže mi nějak uniklo, kdy přišla do reklamy zhipsterizovaná estetika. Pastelové barvy, “vintage feeling” (to jako že to vypadá tak, aby bylo poznat, že někdo chtěl, aby to vypadalo staře), a hlavně plnovousy…

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?