Okej, tak už se ví, že komentáře pod články na zpravodajských serverech slouží jako bitevní pole hybridní propagandistické války. Okej. Dokonce už i média o tom píšou.

Píšou, píšou, ale nemají koule na to tenhle vřed, který přináší akorát výdaje, zaříznout. Přitom je to plně v jejich režii. Nikde není psáno, že provozovatel webového serveru má povinnost dávat komukoliv prostor pro vyjádření (dokonce naopak: za komentáře v rozporu s právním řádem může být potrestán právě on). S nástupem Webu 2.0 (to je tak deset let stará záležitost, mimochodem) a širokou dostupností platforem pro sdělování názorů padly veškeré argumenty z rodu "dáváme vám slovo". Jediné dva, které zůstávají a jsou pro média nějak relevantní, jsou: Lidi na to klikají (klikání znamená PV a PV jsou halíře z reklamy) a pak ten, že je lepší mít kverulanty a nadávače "pod palcem", než aby řádili někde, kde se na ně nedá dosáhnout.

V článku se dále dozvíte

  • Naivní představy, že pod kvalitním článkem bude jen kvalitní diskuse, jsou naprosto nepodložené.
  • Pravidlo je zcela jiné: Čím obecnější téma, tím víc čtenářů a tím horší žumpa v diskusi.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.