Jeden z tragikomických příběhů voleb píší Realisté politologa Petra Robejška. Velká očekávání, silné řeči, billboardy všude možně a… nejspíš nic.

Jak lze usuzovat z webu Realistů, naději na vstup do sněmovny čerpají už jen z internetového průzkumu Sanep, který jim dává sedmiprocentní potenciál.

Jenže zaprvé lepší preference v hrsti než potenciál na střeše a zadruhé Sanep bere vážně jen ten, komu už nic jiného nezbývá. Realisté budou rádi, když dostanou tři procenta, za která se jim vrátí aspoň část peněz investovaných do nákladné billboardové kampaně, ale realistický odhad nabízejí renomované agentury, podle kterých bude zisk ještě o dost menší. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Realisté Petra Robejška měli velké oči, na vstup do sněmovny to nevypadá.
  • Na trhu antibruselského populismu je narváno, Robejšek se už nevešel.
  • Mentorováním si politik voliče získá jen těžko.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru