Sociální sítě plní záběry ministryně financí Aleny Schillerové prchající před redaktorkou CNN Prima, která jí nečekaně položila otázku v angličtině. Byla to od CNN možná trochu poťouchlost, ale za to, že má z ostudy kabát, si může paní ministryně sama. Poté co HN přinesly informaci, že mimo jiné kvůli chabé angličtině ignoruje důležité videokonference v rámci EU, mohla jednoduše říci: "Je pravda, že moje angličtina není nejlepší, ale snažím se, aby to pozici Česka podkopávalo co nejméně." A bylo by to. Nikdo by jí nezkoušel, spíš by zasloužila ocenění za férový a sebekritický přístup. Jenže paní ministryně se rozhodla útočit, jak je pravděpodobně z mediálních školení naučená, a obvinila HN, které s informací přišly, ze lži. A tak se nemůže divit, že dopadla tak, jak dopadla. Tedy přímo na ústa.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

jp.straka 17.05.2020 13:03
S obsahem článku nelze než souhlasit. Bohužel se obávám, že spojitosti popsané v článku jsou pod rozlišovací schopnosti a všední problémy většiny obyvatel ČR, jejichž skladba je mnohem pestřejší než sociální bublina předplatileů HN. Pro drtivou většinu Češek a Čechů celá tato příhoda skoční tím, že si v duchu připustí , že oni sami neumí anglicky ani tak jako Schillerová, a tím se to pro ně navždy uzavře. A marketinogvý tým hnutí ANO to moc dobře ví. Obávám se, že neefektivní vláda populistického marketingu postavená na líbivých polopravdách je tvrdou realitou nadcházejícího desetiletí.
Petra Hanackova 17.05.2020 11:25
Komentář pana Honzejka je jako vždy zajímavý, ale není dobře korigovaný: opakují se slova dvakrát ve větě a věta pak nedává smysl; chybí slovo; tu a tam je gramatická chyba. Tak dobrá novinařina nevypadá.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru