Tato kampaň zdá se mi poněkud nešťastnou. Nepamatuji si totiž žádné volby, u kterých by bylo tak těžké odhadnout, kdo vůbec přijde volit. Změnou prochází snad každý segment letošní kampaně. Propadá se účinnost reklamních kanálů, protože jednoduše i kolem těch billboardů jezdí výrazně méně lidí, když zůstáváme doma. Komunikace se naplno přesouvá do on-line světa, ale jak víme, like není hlas. Kontaktní kampaně se ruší, nikdo nechce kvůli politice chytit "covida". Co ale zbude? A zajímá někoho kampaň v době růstu nakažených? 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se